Mennyit fogyaszt igazából egy plugin hibrid, Skoda Superb iV

1 197 Vizionare 123 K
Automobile și vehicule

Nem azért van rajtam a kabát a kocsiban, mert nem ment a fűtés, hanem mert két kilométerenként kiugráltunk a kocsiból, és nem akartam a mikorfon le-föl venni.
Tudom, hogy nem tökéletes a hang, de olyan erős a hangom, és olyan frekvencián szól, hogy a legalacsonyabbra vett mikrofon hangerővel is túlvezérelt néha. Ez van.

Comentarii

  1. Walter Őri
    Walter Őri
    Acum 14 ore

    Hát ez a villanyos fogyasztás valahogy nem valami tuti szerintem. 100km-re vetitve majdnem 50kWh villanyt megzabál!!!!!, német áramdíjakkal számolva ez 15 Euro/100 Km. Plusz az 1-2 Liter benzint hozzá se számoltam. Eleve durva felára van a dieselhez képest, rádásul a km díja magasabbra jön ki. Ki az az idióta aki ilyet vesz? Egy Kia Niro PHEV majdnem 60km-t tud elmenni 30%al kisebb akkuval.

  2. Gergo Antal
    Gergo Antal
    Acum o Zi

    Szuperbé

  3. sankarihauta86
    sankarihauta86
    Acum 2 Zile

    Komolyan nem értem a kocsikban ezt az ülésfűtés dolgot.... WC-re is ha ráülök és érzem hogy meleg az ülőke hatalmas undor tölt el. :D

  4. Gábor Enyedi
    Gábor Enyedi
    Acum 11 Zile

    Mennyi ez a csöppség? 12 miska? 15? Aki ennyiért vesz magának kocsit, az tudjon bele benzint is venni! :) Meg ugye van ez a picur akku, ami nyilván 0-100%-on üzemel, ki fog ez fingani mint annak a rendje jó gyorsan és ha csak a 30 km fele eltűnik, az azért érződni fog. Parasztvakítás ez kérem.

  5. Bálint Magyar
    Bálint Magyar
    Acum 19 Zile

    Nem rossz egy konnektoros benzintől, komolyan. Nagyjából annyit eszik, mint a 2,2-es, 2,3 tonnás manuális dízel rav4em.

  6. Ko Gyenge
    Ko Gyenge
    Acum 23 Zile

    Ez egy vicc. Zöld rendszámot azonnal levenném ezekről a szarokról. A Renault 5 ösöm ennyit evett 20 éve. Akkor arra is mehet a zöld. Ez már megint parasztvakítás.

  7. Zoltán Gaál
    Zoltán Gaál
    Acum lună

    Nem akarok nagyon leszólni semmilyen autót, de amikor egy 1800 kg-os "szekrény", ami a Skoda márka első hibridje, 5,8-as fogyasztással aláver a 20+ éve siekeresToyota hibrideknek, ott azért elgondolkozik az ember. Toyota RAV 4 hibrid pályán 15-17 liter 180-as tempval. Prius pályán 11-12 liter 130-140-nél. Ja... és a gondolataidat nem hallod 90 fölött a CVT miatt bennük. Vicc...

  8. Zsolt H.
    Zsolt H.
    Acum lună

    Roadmovie mikor lesz??? 🚙

  9. Kornél Kocsis
    Kornél Kocsis
    Acum lună

    Kizártnak tartom hogy ezt a működést sokáig bírja egy turbó.VW PHEV hajtáslánc nálam kizárva.Szopjon a közvetlen befecskendezéssel,DSG-vel,Turbóval az akinek ehhez türelme($) van.Japán...esetleg még Korea jöhet csak szóba.A videó tök jó lett!

  10. FECABOY
    FECABOY
    Acum lună

    Miért fontos hogy 5.2 vagy 5.318 fogyaszt. .óriási probléma .Unalmas Siralmas.. B.napper törlés.

  11. Peter Stosz
    Peter Stosz
    Acum lună

    A „hát ezt nem gondoltam volna...”, az nem vicc. Tessék elolvasni Moldova György „Égi szekér” c. könyvét.

  12. Balla György
    Balla György
    Acum lună

    Suzuki swift 2019 évjárat benzin fogyasztása 4.9 L /100 km

    1. Balla György
      Balla György
      Acum lună

      Ép ezért a swift relatív sokat fogyaszt

    2. Peter Stosz
      Peter Stosz
      Acum lună

      Azért nem egy kategória két kocsi, igaz?

  13. Miklós Horváth
    Miklós Horváth
    Acum lună

    Nagyon bírom a stílusod. Gratulálok, és még vicces is.

  14. Szilveszter Sólyomvári
    Szilveszter Sólyomvári
    Acum lună

    Ahh VW AG-nél mindig nem vették a fáradtságot hogy a START/STOP gombot máshová álmodják meg? :D olyan béna a kormányoszlopon... :\

  15. kossuth1
    kossuth1
    Acum lună

    Sajnos. sem ár-érték arányban sem légszennyezés terén nem veszi fel a versenyt egy jó diesel autóval !

  16. Szabolcs Szilagyi
    Szabolcs Szilagyi
    Acum lună

    ... majd ha akkumulátort kell benne cserélni...és a régit leadhatod egy kisebb vagyonért valahová ,meg az új akksi sem lesz olcsó, majd akkor számolgassatok alaposan...

  17. Péter Stojcsics
    Péter Stojcsics
    Acum lună

    Nálunk 13 000 km átlaga 3.2 L/100 km rendszeresen töltögetve itthonról, napelemről.

  18. Marcell Horvàth
    Marcell Horvàth
    Acum lună

    ez a féle autobemutatas neked nem all jol:D

  19. Dávid Molnár
    Dávid Molnár
    Acum lună

    Nekem is ilyen autóm van, csak 190LE dizel, hosszútávú fogyasztásom 5.6, pedig van hogy odalépek neki, de 6feletti fogyasztás nem nagyon jön ki rövidtávon sem. Előnyei a hibriddel szemben, hogy nem kell töltögetnem, mindig ott van a lóerő, nem csak ha van villanyhajtás, bevállt konstrukció, megbízható. Hátránya, hogy nagyon zajos motor, kultúrálatlan hidegen, ami az autó karakteréhez nem illik, szóval nem egyszerű a vásárlók dolga, kinek mi fontosabb.

  20. 100m
    100m
    Acum lună

    Még a végén te is beismered hogy nem is olyan szar a villany technika ! Pedig amikor kezdted a videózást nagyon szidtad meg ellene voltál majd nézd vissza ! Sokat változtál jó irányba le voltál még ragadva a régi rendszerbe .köszi a videót

  21. Bálint Tóth
    Bálint Tóth
    Acum lună

    Én ettől nem vagyok elàjulva, ha tényleg mindent betartasz, ahogy a videoban is hangzott, ezt az 5,85 öt simàn tudja egy régebbi 1,9 tdi A6, de egy mai 2.0 crtdi is nyugodt vezetéssel, úgy, ahogy ezt vezettétek, mindent betartva, szerintem közel hozza ugyanezt. Plusz ha màr egyszer elmarad a kocsi feltöltése, mert hullafàradtan értem haza, este 11kor, és nem vacakoltam vele, akkor màr bukik az egész. Nem ez fogja megvàltani a vilàgot...

  22. Rocco Siffredi
    Rocco Siffredi
    Acum lună

    rosection.info/sun/w9pig5mPnoucic8/video.html ez meg pesten 130al,öv nélkül....jogsi nélkül. Golf 3 ,zöld, gdp 004, bp,8ker,kárpát utca, kozma csaba lászló. Maffia verőembere,pénzbehajtó,adócsaló

  23. Viktor Vida
    Viktor Vida
    Acum lună

    Ez még farmotoros ? :)

  24. b apro
    b apro
    Acum lună

    ... akkor 46km-t bír állni villannyal.

  25. Zoltán Greff
    Zoltán Greff
    Acum lună

    Tisztelt István!Toyota mániás vagyok,4db van a családban köztük egy prius+,ami simán hozza ezt a fogyasztást tölthetőség nélkül,ha van lehetőség megnézném valamelyik hybrid Toyota tesztjét akár a te általad használtét is!említed hogy pont annyi km-t adott vissza amennyit a légkondi elvett,tehát a ww feltalálta a perpétum mobile-t?a DSG váltó meddig bírja?mennyibe kerül a javítása?a motor láncos vagy szíjas?van a ww mögött 20 év hybrid tapasztalat?egy taxis ezt venné vagy egy Toyotát?én egy oktató vagyok.....

  26. YELLOW
    YELLOW
    Acum lună

    Az a "szakzsargon".... XD

  27. Imre Okros
    Imre Okros
    Acum lună

    A normal verzionak is pont ilyen enyhen bologatos hullamzos a futomuve.

  28. sussexdriver75
    sussexdriver75
    Acum lună

    Gratulálok a Skodának, sikerült egy 2009-es Toyota Prius szintjét hozni 2021-ben 30km-es hatótávval :) Bármelyik 2 literes TDI a VW családból kevesebbet eszik mint ez, a mi 16 éves Audi A3-asunk is beéri kevesebbel

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum lună

      Milyen 2009-es Prius-nak volt 30 km-es hatótávja, fogalmatlan barátom?

  29. Zso Zso
    Zso Zso
    Acum lună

    öszintén? kurva jó autó.

  30. Neon Marker
    Neon Marker
    Acum lună

    2:17 A két hullásért már ment is a 👍

  31. Nagy László
    Nagy László
    Acum 2 luni

    Jogsim van 20 éve, de autóm sosem volt, mégis élvezettel csámcsogok amatőr gyalogos-utasként ezeken a videókon! Tetszik, hogy minden témát értelmesen, józan paraszti ésszel megfogva tálalod a Nagyérdemű elé, és ez roppant szimpatikussá és érdekessé teszi filmjeidet. Köszönet érte, és még sok ilyet!

  32. I Gy
    I Gy
    Acum 2 luni

    Mivel veszik fel az anyagot? Még egy mobilban is jobb mikrofon van

  33. Gábor Mérai
    Gábor Mérai
    Acum 2 luni

    gögyöjjő kastély kert :D

  34. lee99lee99
    lee99lee99
    Acum 2 luni

    eleg rossz fogyasztas amugy.....es a teszt sem igazan becsuletes,csak szolok...........a tesztet ugy kell csinalni hogy csak 1szer toltjuk fel az autot es nem tobbszor.Igy nagyobb fogyasztas jott volna ki.Amugy en nem hiszek a fogyasztasotokban,tehat amit a szamitogep mutat az SOHASEM realis.Arra meg ra kell tenni.Az igazi es becsuletes fogyasztast full tankolastol full tankolasig szamitjak es nem azt amit a szamitogep hazudik.Az en Superb-em diesel,150 lo.2 felnott es egy gyerek,csomagtarto teljesen tele + tetocsomagtarto tele,95% csak autopalya 135km/h-s tempoban a realis fogyasztas,nem szamitogephazugsag,az 5 liter volt.Akkor megeri a sokkal dragabb hibrid amit ti bemutattatok???Hat nem.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum lună

      @lee99lee99 Az 5 liter úgy jöhet ki, hogy egy keveset mész 135-tel, sokat meg 100-zal.

    2. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum lună

      @lee99lee99 Értelemszerűen olyan képre gondoltam,. amelyiken a megtett távolság is látható, én se ma estem le a falvédőről. 100 km felett elfogadom👍

    3. lee99lee99
      lee99lee99
      Acum lună

      @Balázs Gaál ha nagyon ragaszkodsz megtehetem,de konnyen atverhetlek.Felgyorsulok 140-re,a szamitogep mutat egy erteket.Majd elengedem a gazpedalt es az az ertek rogton leesik 0-ra (a pillanatnyi fogyasztas eseten),az atlagfogyasztas erteke pedig 2-3 is lehet ha azelott lenullazom.Tehat a keppel csak csalnek.Folytassuk?

    4. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum lună

      @lee99lee99 Jaja. Térjünk erre vissza, ha csatolsz egy képet a fedélzetiről, amelyiken 135 km/h átlagsebesség szerepel, meg 5 literes fogyasztás.

    5. lee99lee99
      lee99lee99
      Acum lună

      @Balázs Gaál azt nem tudnam megmondani mert 1100 km-t kell megtegyek amibol 90% autopalya.Nem igazan tudok csak 90-el menni.De erdekes lenne kiprobalni

  35. Gabor Varga
    Gabor Varga
    Acum 2 luni

    Spritmonitor.de, 64 autó átlaga: 4,43 l/100km. Az kemény.

  36. Gömöri János
    Gömöri János
    Acum 2 luni

    Pótkerék?

  37. Marcell Al Fakih
    Marcell Al Fakih
    Acum 2 luni

    nahát, Kopasz autótesztet csinál :) lássuk!

  38. Áron Illés
    Áron Illés
    Acum 2 luni

    hogy lehet ilyen szar torz hangu videot feltölteni???? amugy jo lenne de sajna nembirom hallgatni

  39. Szabolcs Balogh
    Szabolcs Balogh
    Acum 2 luni

    Hatótávolság elektromos használatban max csak 30 km 😳 igen gyenge ....mire jó ez ?

    1. Laszlo Visnyei
      Laszlo Visnyei
      Acum lună

      mert tél van. Nekem is 30 körül van a téli, de nyáron 65-95 közt is tud lenni. Általában elég egy napra a villany. 3 év alatt az átlagom 2 liter benzinből. Erre jó :)

  40. ECCH Store
    ECCH Store
    Acum 2 luni

    Sajnos elég tompa a hang, néha recseg is!

  41. Túró Rudi
    Túró Rudi
    Acum 2 luni

    fasza az órád! garmin !

  42. Dombai László
    Dombai László
    Acum 2 luni

    Ok kopasz ,de ezt meg is kell venni,maradunk mi a 1.9 tdi nél,azt még rúghatom is neki!!

  43. Huba Szarvas
    Huba Szarvas
    Acum 2 luni

    Hangot upgrade-eljétek, 2021-ben vagyunk. www.saramonicusa.com/

  44. P.Tibor
    P.Tibor
    Acum 2 luni

    Egy ekkora dög nagy kocsiba 1.4 es motort rakni XD gondolom milyen fürge lehet.....

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Erre gondolsz? rosection.info/sun/pc6FhJZ9iqybnrE/video.html

  45. Béci FRASE
    Béci FRASE
    Acum 2 luni

    WOW köszönjük! Végre egy rendes hybrid autós videó!! DE.. a csóró hazai autós kérdései majd csak most jönnek... :D (mint pl. én..) Szervizköltség, amikor az akksikhoz kell nyúlni pl.. vagy a féktárcsák ebben speckók hogy töltenek is?? stb.. stb.. tsi -motor hibái..(van róla pár videó) DE meggyőzött!

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Béci FRASE Ebben az autóban a benzinmotor és a DSG váltó közé van beépítve a villanymotor. Az hajt, meg az végzi a visszatöltést is.

    2. Béci FRASE
      Béci FRASE
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál minimális sejtésem van az alaktreszekről...cseréltem is féktárcsát-féktuskót futóművet nagyon komoly autókon..mint lada, suzuki, escort..Csupan annyi gondolatom volt, hogy hátha valami technikai újitás..és itt már nem csak egy féktarcsa van, hanem egy komolyabb szerkezet...ennyi..

    3. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Béci FRASE A féktárcsák a kerékaggyal vannak összeépítve Béci. Azok semmit nem töltenek, honnét vetted ezt a butaságot?

    4. Béci FRASE
      Béci FRASE
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál látod..nem érted a kérdésem, aztán a válaszom sem.. meg fogom keresni a googliba..csak gondoltam valaki leírja, ha tudja..

    5. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Béci FRASE Mi van összeépítve mivel? :-))))))

  46. rocko44444444
    rocko44444444
    Acum 2 luni

    szép lett a hóesés effekt! :D

  47. Francesco77 W
    Francesco77 W
    Acum 2 luni

    Minek ez a drága autó? Használt, olcsóbb is van bőven, ekkora fogyasztással.

  48. Kende Vezér
    Kende Vezér
    Acum 2 luni

    Ha esetleg kapsz egyidős Octaviat arról is mehetne egy videó :) Sosem érdekeltek a Skodák, de ez egy tök jó teszt volt és talán most először jól tud kinézni a Suberb

  49. Vilmos Kis- Fekete
    Vilmos Kis- Fekete
    Acum 2 luni

    Szia! Amikor hideg reggeleken csak a villany viszi az autót, majd egyszer csak indul a benzines, nincs gond belőle hogy még hideg a robbanó motor? Szerintem Te vagy a legmegbízhatóbb forrás autós téren! Üdv.

  50. Kornél Kocsis
    Kornél Kocsis
    Acum 2 luni

    Azon miért nem gondolkodnak el a gyártók hogy kidobják a turbós közvetlen befecskendezéses motorokat a PHEV-ből?Mi a francnak kell erőltetni a rohadt turbót meg a DSG-t.Ezek a motorok úgy fognak széthullani a hirtelen leállításokkal mint a huzat.A hagyományosabb szívó motorok meg kimennek a világból és az elektromos rásegítéssel bőven messze tudják úgy is a határértékeket.Ott egy közel 10 éves élő példa az Ampera.A világból ki fog menni.Szerintem tudni fogja az 500e km-t is.

  51. Buzás Mihály
    Buzás Mihály
    Acum 2 luni

    Jó, hogy kb. 9 év késéssel kitalálta a VW/Skoda a Toyota Prius PlugIn-t... (Csak épp TSI/GDI párosítással az örökéletű Atkinson/ECVT helyett). Kopasz igazán tesztelhetné (ha már úgyis van egy Prius2-ese!) a P3 PlugIn-t, - szerintem azon még jobban meglepődne! www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/0-All_models.html?fueltype=6&constyear_s=2009&constyear_e=2012&powerunit=2

  52. Ádám Zoltán
    Ádám Zoltán
    Acum 2 luni

    A váltón nem pihentetjük a kezünk.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Miért?

  53. Tibor Maurer
    Tibor Maurer
    Acum 2 luni

    Köszi a teszt, érdekes volt. Nekem a kabát is tetszik. Sehol nem találok hosszabb kabátot. Lehet tudni honnét van és pontosabban mi ez? 😀

  54. Pszichologia intézet
    Pszichologia intézet
    Acum 2 luni

    A sok benzin üzemű motor ki bekapcsolgatás vajon hogy hat a motor élettartamára? önindító és akku mennyire bírja?

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Önindító nincs benne, az akku meg 13 kWh-s.

  55. Lajos Tóth
    Lajos Tóth
    Acum 2 luni

    Ezeknél a típusoknál nem mindegy a külső hőmérséklet sem, ezért nagy a diffi a téli és nyári használat során.

  56. Timre
    Timre
    Acum 2 luni

    És akkor meséld már el, mennyit zabál ha 180 al mész 100 km en???

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál maradjál meg a seggnyalásnál, ne akarjál gondolkodni!!!

    2. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál mert ugye nem a fedélzeti fogyasztásmérő adatára vagyok kiváncsi, hanem mennyi fogyott a tankból!!

    3. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál most okos akartál lenni de ostoba vagy! Azt kérdeztem ha 180 as tempóval mész 100 kilómétert, akkor mennyi benzint zabál be!!! de neked ez kissé bonyorult volt,

    4. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Timre 180-nal, Imre, nem 180 al. Alsó tagozatban nem figyeltél? Mi az n14 motor?

    5. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      jaa az nem publikus?? mert kb 18l és az n14 motor hamar gajra megy!!

  57. Kecskes Janos
    Kecskes Janos
    Acum 2 luni

    Dzsuker a verda föni... ;)) Jó a műsör csak igy tovabb ;) Amugy ha sima szivó benzines lenne gazüzemel valószinüleg nem jönne ki sokkal több-re a matek / 100km , azt gondolom

  58. GBIGBIGBI
    GBIGBIGBI
    Acum 2 luni

    Szuper lett a videó, nagyon köszönjük. Az egyébként miért van, hogy a az 1,4-es motort tették ebbe 6 sebességgel és nem az 1,5-ös motort 7 sebességgel? Utóbbi is elég népszerű mostanság, főleg Seat vonalon. Ennyivel strapabíróbb és megbízhatóbb az 1,4-es?

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Szerintem azért, mert a hibrid hajtáslánc 2015-ös, akkor az 1.4-ből készítették el, akkor nem volt még 1.5-ös. Golf GTE, Passat GTE, Audi A3 e-tron, csak a Superb-ben új.

  59. fegyi
    fegyi
    Acum 2 luni

    A villogó lapos led az A-oszlop és a műszerfal illesztés között remélem ebben is ott van! Anélkül nem Skoda a Skoda! :D Spoiler alert: hát persze, hogy ott: 11:32 '98 óta nem sikerült ízlésesen megoldani, de lehet, ez már a direkt geg :D Egyébként elképesztő a végeredmény :O

  60. Laci Gajdos
    Laci Gajdos
    Acum 2 luni

    Nekem egy 2014-es VW Jetta full-hybridem van. Annak a fogyasztása 5,1-5,6 között mozog, Ua a motor, kisebb tömeg, kisebb akkupack. A belseje a 2010 évek elejei alsóközépkatnak megfelelő. Az hogy elektromos módban nem ad még hangot.... :D A legjobb az egészben, lopakodok az úton közlekedő falusi elektronyos rokimotoros után...., amikor megelőzöm és beindul a benzinmotor, a páni félelem az arcán... hogy 1,5 tonna ment mögötte és nem is hallota.... olyan mint a nagy fehér cápa.... :D Ha a zöldrendszám lekerül a pluginekről, sztem 1xűen nem érik meg.

  61. Lacza Lajos
    Lacza Lajos
    Acum 2 luni

    "Beleül a jobbágy az egy mázsájával" :D:D:D Hatalmas :D Ismét jó videó! Én még mindig félnék attól az 1.4 agyon fújt motortól. Tényleg jól megy, nagyon fasza a fogyasztás is így, de vajon meddig bírja a motor?!?! Amúgy javítsatok ki ha nem így van de lassan egyre kisebb a különbség a VW csoport felső kategóriája (Audi) meg mondjuk a Skoda között. Nagyon komoly már design-ra is meg felszereltségben is a Skoda.

  62. Róbert Gácsfalvi
    Róbert Gácsfalvi
    Acum 2 luni

    Ez rekord! Senki nem tudja a szélvédőt ilyen gyorsan lekaparni mint István :-) Jó teszt.

  63. Zoltán Mózes
    Zoltán Mózes
    Acum 2 luni

    Minden mért értékhez vegyétek hozzá, hogy "új korában." Merthogy - mivel van rajta füstgáz-kezelés (DPF stb), ezért 50.000 km (belső égéssel megtett táv) után NEM ennyit eszik majd a belső égésű fázisban. Nem kritika és nyilván ki van optimálva a belső égésű rendszer is a sok fél-hideg rá-indításra stb. - 50.000 KM után az akkumulátora az egykori kapacitásának X %-át fogja csak "adni" (főleg, hogy kis akku, amit nem 80-20% között hajtanak, hanem sokkal inkább 100%-0% között (ami teljes ciklusnak számít). Fontos tudni, hogy a Teslák és nagyobb Leaf-ek (pl. 64 kWh) esetén ugye az a "király", hogy nem "hajtod ki" az akksit, hanem csak rész-terhelésen "sütöd" ki. Itt azonban azt a kis akksit (majdnem) fullról 100% (ha tisztességesen töltöd) csutkára 0-5% "sütöd" (hajtod) ki. A mai akkumulátorok esetén ez számít teljes ciklusnak, és itt "degradálódik" legjobban. (nem kritika, így működik) Nyilván egy ilyen "kis" akksuban nincs thermal management (és értelemszerűen nem is érné meg). Nem rossz autó, nem ezért mondom. Volt tisztán BEV-m autóm (új Leaf), és imádtam. A teszt is jó. Csak ha nem lízing-időre tervezel, hanem saját autóként viszed és használod, akkor ezekkel érdemes tisztában lenni. (nem von le semmit a tesztből, ne értsetek félre) Kiváló autó. A teszt pedig életszerű. Ha hozzáveszem, hogy egy Alfa Romeo Giulia 2.2D Veloce, a maga 210 LE-jével és Q4 (dinamikus) összekerék hajtásával akkor fogyaszt 7.3 L/100km-t, ha KITAPOSOD a belét és leckéztető módban használod az autópályán, egyébként 6.5l/100km-rrel is elvan, ha 90km/h alatt tartod, akkor - bár kevesebbet eszik - de nem dobtam el magam. Sima dízel Skoda 5 évvel ezelőtt flikkflakk néllül kollégának 4.7 l / 100km-t adott céges (új) autóként semmi hibrid. (Nem én vezettem, de így volt, láttam.)

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Irtam már hogy másold ide azt a garancia szerzódést 8 évról, apróbetüsen!!

    2. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      - "mivel van rajta füstgáz-kezelés (DPF stb)" Ez egy benzines autó, mi a rossebet keresne rajta egy dízel részecskeszűrő? - "50.000 KM után az akkumulátora az egykori kapacitásának X %-át fogja csak "adni"" Akkor még lesz rajt 110 000 km garancia, max. 8 évig. - "Nyilván egy ilyen "kis" akksuban nincs thermal management" De van, folyadékhűtésű az akku. Kapaszkodj meg, a Prius 1,3 kWh-s akkuja hűtött-fűtött... A Leaf-ben nincs, azzal így jártál.

  64. Péter desing
    Péter desing
    Acum 2 luni

    Na de most komolyan egy ilyen bonyulult ,összetett rendszernél hasra kell esni egy ilyen fogyasztásnál? Még egy régi diesel passzát is hozza ezt a fogyasztást!Bocsánat ,ez alatt fogyaszt !

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Anyukád tudott volna 0 gyereket szülni!!!

    2. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Ez tud 0 litert is fogyasztani.

  65. Laboda Robert
    Laboda Robert
    Acum 2 luni

    A húsz éves 1.9 Audim kevesebbet eszik. Ez csak nekem furcsa? Ha már töltögetem meg visszatölt áttölt rátölt lemerül felmerül... ez ekkora csoda? Nekem nem áll össze a kép. Azt hittem másfél liter lesz a fogyasztása.

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Jaa van benne akkumulátor meg villanymotor, és még azt ism cipeli szegény 1,4 benzines és mégis megy!!!

    2. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Huszár Attila Te szerencsétlen, eljutott hozzád az információ, hogy ez egy hibrid autó? Érted, olyan, amelyikben van akkumulátor, meg villanymotor és úgy is tud menni, hogy a benzinmotor alukál.

    3. Huszár Attila
      Huszár Attila
      Acum 2 luni

      A focusom is kevesebbet eszik! Mekkora kamu ez a videó!! 1,6 tonnás autó 1.4 benzin motor városban 5,8!!!! A kopasz is kezd hülyének nézni!! Biztos sokat fizetett neki a Skoda!!!!!!

    4. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Olyat is tud. www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1152981.html

  66. Attila Nagy
    Attila Nagy
    Acum 2 luni

    Ford Mondeo kombi hibrid 2019, 2.0 l, 187 Le, 1710 kg. saját tömeg, Svájci körút német autópályával kiégészítve ~ 2000 km, fogyasztás normál használat mellett: 5,7 L/100 km 👌!

  67. András Dezső
    András Dezső
    Acum 2 luni

    Csináltam én is egy gyors tesztet, mert el kellett ugranom Sashalomról a maglódi Bauhausba. Gondoltam megnézem, mit tud a Superb iV, ha nem éjszaka után utcán átfagyva, hanem garázsból, előfűtve indul. Figyelem, nem laborkörülmények, hanem 2,5 fok, napsütés. Még egyszer, igen, ennél lehet rosszabb egy -10 fokos éjszakai dugó Budapesten, de azért érezzük, hogy ez a 2,5 fok nem az elektromosautó-kánaán. Odafelé a városon át mentem, hogy lássam, marad-e tartalék egy gyors hazaútra az M0-áson. 15 km, 42 km/h átlagsebesség, 19,4 kWh/100km, 69% maradt az aksiban. Tehát maradt tartalék. Visszafelé M0, tehát a 18 km fele 120-ra állított tempomattal, 57 km/h átlagsebesség, 21,3 kWh/100km, 27% maradt az aksiban. Tehát mentem 33 km-t, és maradt 27% az aksiban, ami a kocsi szerint még 10 km-re lett volna elég, ami reális, hiszen ha szűk háromnegyeddel mentem 33 km-t, akkor egy bő negyeddel csak megyek még 10-et. Szóval hacsak nem dugózól, elmész azért télen is kényelmesen bő 40 km-t. A városi és az autópályás fogyasztáshoz azért tartozik egy kis kiegészítés. Maglód kb. 75 m-rel magasabban van, mint ahol lakom. Ez potenciális energiában azért nem kis különbség. Ha ezzel korrigálom a fogyasztást, akkor odafele csak 16,9 kWh/100km sík útra vetítve, visszafele viszont 23,3 kWh/100km. Magyarán külvárosi úton valszeg simán elmennék 50 km-t, viszont 120-szal csapatva nem jutnék 40 km-re sem.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @András Dezső Ötajtós, vagy kombi Camry kéne, nem szeretnék másfélszer annyi levegőt tolni autópályán. A minőségi különbség pedig 4 millióba kerül a RAV4 esetében.

    2. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Mert ebből van plugin. A kis fogyasztás és a városi villanyozás között minőségi különbség van.

    3. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @András Dezső SUV. Minek? Ráadásul a Toyota hibrid alapból keveset fogyaszt és örökös a hajtás, ott még kevesebb értelme van a tölthetőnek.

    4. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál www.toyota.hu/new-cars/rav4-plugin/tartozekok-es-muszaki-adatok.json 18 misi, és a tiéd! Vagy az ennek megfelelő lízingdíj.

    5. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Még jobb lenne a Toyota 2,5 literes hajtásával. Rendelném is azonnal.

  68. MrAki1979
    MrAki1979
    Acum 2 luni

    Kiváncsi lennék mi lenne az adat egy Budapest- München-Budapest úton! Saccolnék egy 8-9 litert! Ezek a hibridek alapvetően erre valók amit a teszt most bemutatott! Tényleg jó videó lett, csak a hangon kell még csiszolni!

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Kb. 7 litert enne, ahol a dízel 6-ot. www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1&constyear_s=2015&power_s=150&power_e=150&powerunit=2 www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=150&power_e=150&powerunit=2

  69. Ortner Endre
    Ortner Endre
    Acum 2 luni

    Jávorszarvasteszt. Superb plugin.

  70. pharkasj
    pharkasj
    Acum 2 luni

    Jo kis TSI motor, automata valtoval. Negyevesen a listar 30-40 szazalekaert megveszed ezeket. Elkezdtem osszepakolni a konfiguratorban. Par felesleges extrat kihagytam,de mar HUSZMILLIONAL jarok :D Valahol 25 korul lehet a full-full. Egy Skodarol beszelunk.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @pharkasj Na mégse akarod elmondani, hogy milyenek a 20-25 milliós Superbek?

    2. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @pharkasj Jézusom... Talán újat mondok neked, de az autókereskedők versenyeznek egymással. Mivel a portéka ugyanaz, egyik se tud neked jobb Skoda-t adni, ezért árban versenyeznek. A VW csoport és Ford elég magas listaárakkal dolgozik, 15-20% elérhető kedvezmény nem számít kirívónak, a fentebb linkelt autót a konkrét márkakereskedés 20% kedvezménnyel kínálja. Arra kíváncsi lennék, hogy mi a lópéniszt konfiguráltál 20 millióért, amiből csak a felesleges extrákat hagytad ki, de másold be ide azt a konfigurációt. Konfiguráltam neked egyet 14,613 millió forintért, ebből milyen fontos extrák hiányoznak? konfigurator.skoda.hu/cc-hu/hu_HU_SKODA20/C/detail/731/3V34XC4T/K4K4/LA/@$BB/@?GrossNetSwitch=GROSS&mgCategory=Limousine&variant=Style Komolyan érdekelne, hogy mit kéne még 5,4 millióért venni bele, hogy a fontos extrák meglegyenek. Még jobban érdekelne a 25 milliós ajánlat. Nem lehet, hogy csak szerettél volna kurva nagyot mondani, de nem sikerült?

    3. pharkasj
      pharkasj
      Acum 2 luni

      Ne magyarazd mar meg, hogy a hivatalos ar nem a hivatalos. Jezusom ...

    4. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @pharkasj A konfigurátoron tudsz vásárolni, vagy a kereskedésben?

    5. pharkasj
      pharkasj
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Ne farassz mar a hasznaltautos linkjeiddel. En a hivatalos arakat neztem a konfiguratoron.

  71. FDToth2x
    FDToth2x
    Acum 2 luni

    Szep eremeny, koszonhetoen az allado toltesnek es odafigyelesnek! Igy kell hasznalni! Csak erdekesseg: 2010-es RX450h, eroseb, mehezebb, nem plug-in, atlagban 7,2-t eszik (persze fokent varosban, rovid tavokon). Ezelott volt gs459h (2008j, az 5 ev alatt 8,1-et evett, fokent varos, es rovid tav, de az nagyon-nagyon eros. Ha ebbol indulunk ki, a plug-in technoligia hosszu-tavon kb egyszinten van a sima ontolto hibridekkel. Ha ezekbe a plug-inelbe nem kisloketes ocska turbomotors hajtast raknank, akkor lenne igaza ertekme, mert igy ezek palyan kb meghalnak ;)

  72. subi fori
    subi fori
    Acum 2 luni

    Hójárásra lehet vele menni tessék mondani?

  73. solyomver
    solyomver
    Acum 2 luni

    Hibrid használóktól kérdezem: - Az üzemanyag megtakarítás milyen arányban áll a későbbi - 5/10 év múlva - várható karbantartási - és javítási - költségekkel?

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Tamás Török A napelem ára nagyot esett az utóbbi években, az idén ráadásul 6 millióig beszállnak az adófizetők a házfelújításba, abból napelem is vehető. Ha 2 millióért felraksz egy rendszert, abból 1 milliót visszakaphatsz, az úgy már elég jó.

    2. Tamás Török
      Tamás Török
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Napelem?! Be is szarok! Erre aztán nem gondoltam. A háztetőre szerelhetőre gondolsz? A vezérelt áram nálam(majdnem) éjszakai. 23-01 ig, 01:45 től 03-45 ig, 05:00 tól 07:45 ig 15:00-16:00. A többi infót köszönöm, fel van adva a lecke.

    3. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Tamás Török Az Outlander valóban így működik, de az indulás-megállás annál is ugyanúgy megvan. A 2 literesben Otto-motor van, az új 2.4 Atkinson-ciklusú. A hajtásban van egy tengelykapcsoló, ha a legegyszerűbb szerkezetet keresed, azt a Toyota készíti, abban se váltó, se kuplung nincs. A Volvo öthengerese szerintem is jó motor, én mellé tenném a Honda 2.2 dízelének, de az olcsón fenntartható V60 nem létezik, ha így lenne, a taxisok rányúltak volna. Golf, Audi A3, Passat 2015 óta van ugyanezzel a hajtással, tehát nem a friss emissziós előírások miatt született, de én se hiszem, hogy a közelében lenne megbízhatóságban a Toyota-hoz, vagy a Mitsubishi-hez. Éjszakai áramról nem nagyon lehet tölteni. Egyrészt azért, mert az nem éjszakai, hanem vezérelt áram, napi 7-8 órát köteles a szolgáltató biztosítani, ráadásul azt is lehet több részletben. Jogszabály szerint csak fixen bekötött fogyasztó lehet azon a mérőn, ami valóban fogyaszt is, ha vezérlést kap. Villanyautóhoz kérhetsz kedvezményes A2 tarifát, de az nem sokkal olcsóbb, mint a normál. Napelem jobban megéri, az idén 50% támogatást be lehet rá húzni, bár ott is van apró betű.

    4. Tamás Török
      Tamás Török
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Na! Most már van időm eszmét cserélni. Az utolsó mondatoddal továbbra sem tudok egyetérteni. A Mitsu. benzinmotorja váltó nélkül, fix áttétellel kapcsolódhat az első tengelyhez de csak országúti tempó felett. Alatta csak áramot termel. Ebben mindenképpen más a működése.(mint a Skodának) Szerintem. Annak még nem jártam utána, hogy Atkinson ciklusú vagy normál Ottó motor, de ez nem is olyan fontos. A V60 mint Volvo nagyon bejön. 30 éve vagyok a tengelyen és 18 éve hajtok Volvót.(persze 12 literes dízelt) Kedvelem a típust és a 2,4 D motort a kategória legjobbjának tartom. Gondolom elektromos segédlettel még meggyőzőbb! 50 évesen valószínű, hogy rugalmatlan vagyok az 5 méteres limuzin 1,4 motor(tudom, hogy turbós) kombinációhoz. Nem hiszek a tartósságában, csak egy kényszer intézkedésnek gondolom az emissziós szabályok miatt. Azért gondolj bele, hogy mekkora fejlődésen kellett keresztülmennem nekem, akinek gázolajból van fonva a kerítés, hogy eljussak eddig! Szóval én nem egy szkeptikus vagyok. 100 szónak is 1 a vége, Skoda Superb csak 3,6 V6 jöhet szóba és kész. Apropó! Az igaz, hogy éjszakai(vezérelt) árammal tölteni tilos?

    5. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Tamás Török A full hibrid autók úgy működnek, hogy tud hajtani a villanymotor, a benzinmotor, vagy a kettő együtt. A V60 és az Outlander is. Utóbbiban szívómotor van, jobban bíznék benne, mint a TSI-ben, de az is ugyanúgy működik, mint a Skoda.

  74. Adrian Katona
    Adrian Katona
    Acum 2 luni

    9:37 a fordulatszam folment egy 500rpm-et es nem 2-300-at

    1. Gábor Szilágyi
      Gábor Szilágyi
      Acum lună

      meniszkusz hiba

  75. Ferenc Rékasi
    Ferenc Rékasi
    Acum 2 luni

    Nagyon jól dokumentált teszt, köszi

  76. yanko
    yanko
    Acum 2 luni

    a villanyszámlád sem fizetném, az is biztos... én egy fosvágen etron golf ot "használtam" egy héteg... hatótáv fos, főleg télen 120 km után kirakta, hogy 27 km van hátra a hatótávból, nyaljak sót... és mindent kikapcsolt volna úúúgy, hogy minden off volt, és a mindent kipakoltunk belőle (lindau->kempten->lindau szigorúan 75-80 kmh)...

  77. David Gulyas
    David Gulyas
    Acum 2 luni

    támogatott tartalomra rosszat nem mondhat az ember

  78. Attila Gero
    Attila Gero
    Acum 2 luni

    Ez a benzinmotor ki/be kapcsolas nekem elegge ijeszto. A hibrideket en abszolut egy zsakutcanak tartom.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Attila Gero És akkor mi van? Ennyire fingod sincs, hogy mi az a hibrid autó? www.autonavigator.hu/cikkek/mennyit-megy-egy-hibrid-benzinegetes-nelkul-megmertuk/

    2. Attila Gero
      Attila Gero
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Szemben egy hibrid CR-V tulaj lakik. Csak szaz meter az utca, de meg a sarokig se megy el arammal az a kocsi.

    3. Tamás Török
      Tamás Török
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Ha fűteni, hűteni, páramentesíteni kell akkor sem? A félelmetes nekem kimondottan az autópályán bemutatott ki be kapcsolás és fordulatszámok hideg motorral, dermedt olajjal, ilyesmi. Ezek nem a hosszú életet garantáló történetek. Villannyal kimegy a "jobbágy" a pályára, ad egy gázt, hogy felvegye a ritmust és....erre gondoltam nem a városi araszolásra ahol be sem indul a benzinmotor. Nekem pont ez a használatom napi 2X36 km. Ebből 3 amíg elérem a pályát. Egy ideje gondolkodom PHEV. autón. De semmiképpen sem turbóson. Talán az Outlander!

    4. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Tamás Török Miért félelmetes? Az átlag magyar napi 20 kilométert megy benzinnel, arra ebben el se indul a motor.

    5. Tamás Török
      Tamás Török
      Acum 2 luni

      Turbóval mindenképpen félelmetes. Szívómotor kevésbé érzékeny az ilyesmire meg ott a 0W-20, 0W16 olaj de tényleg! Az 1,4 tsi motorokkal alapban voltak bajok. Ez így csak újonnan(isten tudja mennyi pénzért) max. 5 évig aztán nagyot bukva el!

  79. I'mAMan
    I'mAMan
    Acum 2 luni

    Ha nem autókban utazna, a Kopasz lenne az a tesi tanár akit hívnak minden kirándulásra hogy legyen aki a gyerek közé csördítsen, mert a tanárnénikre nem hallgatna egyik se, de mégis mindenki szeretné őt. Ja meg amúgy király a videó is, és végre olyan környezet barátabb autózás ami használható és látható eredményeket is tud produkálni.

  80. 466 890
    466 890
    Acum 2 luni

    Autopalyan mesz mondjuk 130km/h-val majd leejton gurulsz villanyparan :) majd emelkedo visszakapcsol egy szempillantas alatt a motor es ez a jobbik eset: gyorsitasz kb. 2500-as fordulaton ugye? Kerdes: Oke, hogy uzemmeleg a motor, de 1 masodperc alatt hogyan epul fel az motorban levo olajnyomas amikor ujra terheled a motort emelkedon? (szerintem sehogy) Na es mi a helyzet, ha veletlenul veszhelyzet van, vagy egyszeruen csak padlozod es 6500/min fordulatra ugrik fel a motor? (na es, ha ezt eljatszod 100X)

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum lună

      @466 890 Itt meg a válasz a felvetésedre : Egy sima belső égésű motort jellemzően naponta többször indítanak hidegen, majd a hideg motort terhelik és pörgetik, jó esetben ésszel. Mivel a videóban szereplő autó kb. 40-50 kilométert meg tud tenni elektromosan, a legnagyobb valószínűsége annak van, hogy megposhad benne a sima 95-ös, feltéve hogy olyan ember adott érte sok pénzt, akinek passzol a használati profiljához. A Skoda hajtáslánca 2015 óta kapható VW és Audi termékekben, nem friss történet. Bővebben a Prius-ról tudok beszámolni, bár úgy látom, hogy nem igazán érdekel a dolog, csak okoskodsz a 100x 6500-as elméleteddel. rosection.info/sun/ptilbs9ven2hqZQ/video.html

    2. 466 890
      466 890
      Acum lună

      Hat perszeee... akkor nem is leteznek tipushibas autok?! pl.: VAG 2,5TDI vagy TSI lancproblemak lekormolodas stb. A reagalasoda itt a valasz Gajdan Miklostol: totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2021/03/02/melyik_a_gyilkos_a_fordulatszam_vagy_a_terheles/

    3. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Kizárt, hogy ilyesmire gondoltak volna a tervezők. Meg nem is gyártanak hibrid autókat lassan 25 éve...

  81. joogreg
    joogreg
    Acum 2 luni

    20-80% között lehet tartani a töltési szintet?

    1. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      Lehet, sőt. Gyárilag a fizikai akkumulátorkapacitás 23-95% közötti tartományát használja. Ez felel meg a kijelzett 0-100% tartománynak. Ha ez neked nem tetszik, akkor megadhatsz hibrid üzemmódban egy célszintet, ami alá nem engedi merülni. Töltésnél sajnos csak a külső appal lehet neki azt mondani, hogy időzítve valahány százalékra töltse föl. De ha ezt egyszer beállítod, és megjegyzed, hogy az időzítő 3 rubrikájából melyikbe milyen szintet konfiguráltál, az időpontot később a kocsiból is lehet állítani.

  82. Balogh Zsolt
    Balogh Zsolt
    Acum 2 luni

    Az összes videódon katasztrofális a hang mester, kár érte. :(

  83. Robert Simon
    Robert Simon
    Acum 2 luni

    az emberek el vannak kényesztetve Semmi extrém gond a hanggal. :)

    1. Peter Beke
      Peter Beke
      Acum lună

      @Tamás Török Na Igen, nekem is megfelel mindig. De sokan biztos hangmérnök tamfolyamról jöttek, ezt már megfigyeltem.

    2. Tamás Török
      Tamás Török
      Acum 2 luni

      Érdekes. Én is értettem mindent.

  84. vajk árti
    vajk árti
    Acum 2 luni

    Jó autó lehetne ha üzemi hőmérsékleten tartaná a motorblokkot és nem hidegen indítgatná és legalább egy 1.6-os motor lenne benne.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @vajk árti Csak nem annyira szar, ha Octavia-ban 0,6 literrel eszik többet, mint a dízel : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2017&power_s=150&power_e=150&powerunit=2 www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2017&power_s=150&power_e=150&powerunit=2 Félre ne érts, nekem nincs és nem is volt TSI-m, de ha Novoth Tibi szerint jó, én adok a szavára : totalcar.hu/tesztek/2021/02/11/hasznaltteszt_skoda_octavia_2016_1_4_tsi/

    2. vajk árti
      vajk árti
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál rosection.info/sun/qpZlpdRpl6OQd8s/video.html Erre had ne válaszoljak csúnyán. :D

    3. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @vajk árti Vajon az a sok mérnök mit csinál ott a VW-nél?

    4. vajk árti
      vajk árti
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Grat.

    5. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Van ilyen. Használt 1.6 benzines Jetta.

  85. Harsányi Zoltán
    Harsányi Zoltán
    Acum 2 luni

    1,5 dci 18 éves technika 5,2 tél full város, 5 perces helybentopi melegítések. Ha kapna a bemutatott városon kívüli laza 70-80-ból lenne 4,2. Se villanymotor, se plugin, se semmi. De a kabinban meleg van, nem izgulok ha felkapcsolom a fényszórót, rádiót is tudok hallgatni és elmegyek 1 tankkal 1400 km-t. Hol a fejlődés?

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @András Dezső A Megane II, a 2002-es 1.5 dci és a jó kifejezések egy mondatban? Amennyire követem az eseményeket, van jó Megane, van jó 1.5 dci, csak nem abból az évjáratból.

    2. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Ár-értékben és fogyasztásban teljesen jó az 1,5 dci. Valószínűleg sokkal több káros anyagot bocsát ki, mint egy mai dízel - csak hogy ne menjünk bele a villany vs. belsőégésű vitába.

    3. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @András Dezső Érdekes, hogy leggyakrabban valami 350 ezer forintot érő ultimate autóból megy a fikázódás...

    4. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      Talán ott, hogy az 1,5 dci-vel nem tudnék árammal bejárni dolgozni, és nem vinne könnyedén egy ekkora bódét megpakolva?

    5. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      Hol a fejlődés? Hát ott, hogy a te dízeled kézi váltóval eszik 5,6 litert átlagosan (ők biztos még többet melegítik, bruhaha): www.spritmonitor.de/de/uebersicht/41-Renault/372-Megane.html?fueltype=1&constyear_s=2002&constyear_e=2003&power_e=110&powerunit=2 Ami 25%-kal több, mint egy hasonló méretű benzines hibrid fogyasztása, amiben botváltó sincs : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/439-Prius.html?fueltype=2&constyear_s=2017&powerunit=2 És a kocsid fél literrel eszik kevesebbet, mint egy 220 lovas, 2,5 literes hibrid SUV : www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/440-RAV_4.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_s=190&powerunit=2

  86. Tamás Őri
    Tamás Őri
    Acum 2 luni

    Nem ment a kocsiban a fűtés,hogy kabátban vezetett? Vagy átszellemült elektromos autósnak? :D Kíváncsi lennék,hogy van-e létjogosultsága az elektromos autónak egy sima benzineshez képest. Gondolok itt arra,hogy ebben az esetben 2 rendszer tud meghibásodni ahol az elektromos rendszerű hiba nem olcsó,illetve a pár éven belül behaló akkupakk csere se két fillér szemben az egyszerű sima benzinmotor megoldással.

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Attila B. D D D D

    2. Attila B.
      Attila B.
      Acum 2 luni

      @Timre Na itt fejeztem be veled a szarakodást, fegyvertelen gyerekekkel nincs értelme. A személyeskedő kommentjeid pedig töröltettem.

    3. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Attila B. Jaa vettél sokat, karkötős kissebbségi

    4. Attila B.
      Attila B.
      Acum 2 luni

      @Timre Az A-t, B-t vagy D-t kérdezed?

    5. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      @Attila B. És a jogsit, azt vetted?? vagy vizsgáztál??

  87. Attila Nagy
    Attila Nagy
    Acum 2 luni

    - 30-40 km ~9.1 kWh-ból, az barátok között is 25-30 kWh/100 km, ami azért messze van a környezettudatosságtól, még fűtéssel is - térfogat és [némi térf.+magas adótartalom] összevetése. Mire gondolok: a 3000 HUF az ~81 kWh (37 HUF-os árral). Ha ezt benzinre akarjuk vetíteni, akkor - pontosan nem ismerve a motor hatásfokát, de sztem a 32%-kal nem tévedünk nagyot, így egy literből nettó 2.88 kWh-t hasznosítva (11.9 kWh/kg *0.75 kg/L * 0.32) - a 81 kWh felhasználása 28.125 liter benzin elégetésének felel meg. Így benzinre váltva a teljes fogyasztást, (38+28.125)/7.82 = 8.45 L/100 km-es fogyasztás jön ki, ami egy ekkora benzines autónak átlagos, kb. ennyit lehet kihozni ilyenből, ennyi kell 1.6 [+valamennyi] tonna mozgatásához. Csoda nem történt, a fizika továbbra is érvényes, a jármű mozgatásához a megszokott energiamennyiség kell, az eszköz ennek egy részét tologatja ide-oda, és még a teljes CO2 egyenleg is kérdéses, az vellanyelőállítási mix függvényében (de lokálisan valóban kevesebb - kérdés, hogy mennyire a felmenőit annak, aki az agglomerációs közlekedését autóval gondolja megoldani) Viszont a gazdasági vonatkozása is érvényes: ha valamit velem nem fizettetnek ki, amit másokkal igen, akkor én jobban járok anyagilag. Na bumm.

    1. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      Egy német csóka gondosan megmérte a többletfogyasztást töltési üzemmódban különböző sebességeknél, abból 0,32 kWh/liter elégetett benzin jött ki. www.motortests.de/auto/vw/passat/b8/1-4-tsi-gte-variant-ftId202803 Ebből kiindulva én is hasonló a becslést használok ahhoz, hogy benzin-egyenértékre átszámoljam és ezzel összehasonlíthatóvá tegyem különböző megtett utak fogyasztását. Ez a része a számolásodnak tehát teljesen valid, és az is igaz, hogy a mostani 0 fok környéki időben benyel akár 25-30 kWh-t is, ha pl. a budapesti csúcsban mozgunk vele. Ott viszont hatalmasat sántít a dolog, hogy a fedélzeti áramot nem muszáj benzinből a fedélzeten előállítani, elvesztegetve szűk 70%-ot, hanem az ember ugyebár igyekszik hálózatról töltött árammal közlekedni, így nem 28 liter 250 kWh-ját tünteti el, hanem 100 kWh-t vesz fel a konnektorból. Én egyelőre 1,7 l/100km + 14,8 kWh/100km-nél tartok úgy, hogy októberben vettem át a kocsit. (Ez kábé 6,4 l/100km volna, ha nem töltöttem volna konnektorról.) Lehet feszegetni, hogy miért nem biciklivel vagy busszal járok, de csodálkoznék ha aláírásgyűjtés indulna, hogy inkább üljek vissza egy benzines vagy dízel autóba, és rójam azzal tovább javarészt váriosi köreimet.

  88. Norbert Biró
    Norbert Biró
    Acum 2 luni

    Nézzétek meg... olyan! EPIC :)

  89. Arnold
    Arnold
    Acum 2 luni

    szerintem nehéz lenne, de úgy igazán komoly munka lenne ennél rosszab mikrofont kreseni, talán valami ebay-os kínai után kéne nézni, bár még azok is meg tudnának lepni lehet, de hogy akármilyen telefonnal se lenne könnyű ennyire szar hangot felvenni...

  90. János Heincz
    János Heincz
    Acum 2 luni

    Végre egy korrekt teszt ami a lényegről szól.

  91. Péter R.
    Péter R.
    Acum 2 luni

    Szép-szép, de otthonra nem kéne.

  92. Seres Lajos
    Seres Lajos
    Acum 2 luni

    Nyomok egy parkettát!!!!:-))))

  93. Attila P
    Attila P
    Acum 2 luni

    Sztem az igazi autók vagy benzinesek vagy dízelek vagy elektromosak. Ezek a hybridek egy furcsa átmeneti időszak termékei. 10 év és nem hallunk felőlük. Nem is fognak hiányozni senkinek a drágaságuk, bonyolultságuk és későbbiekben az idősödő autókban a bonyolultság okán a sok meghibásodás miatt. Én maradok a sima szívó benzineseknél amíg az elektromosak megfizethetővé válnak.

    1. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Attila P Jut eszembe, a céges autót nem kell kifizetni?

    2. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Attila P "Ezeknek az autóknak a többsége céges." Jó lenne, ha erre valami bizonyítékkal is szolgálnál. A Toyota a világ legnagyobb gyártója, elég régóta, mi ebben az ideiglenes?

    3. Attila P
      Attila P
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál Ezeknek az autóknak a többsége céges.Én pedig az átlag vásárlókról, átlag emberekről beszéltem. Az hogy a toyota ideiglenesen az élen van, semmit nem jelent, pláne ebben a zavaros koronavírusos időszakban. Most meg csücsülj vissza a székedre a toyota márkakereskedésben. Rám nem sózol egyet sem az tuti. ;)

    4. Balázs Gaál
      Balázs Gaál
      Acum 2 luni

      @Attila P Ritka buta jószág vagy. Nézd csak ezt az árlistát : kepkuldes.com/image/1NtAJN Azonos felszereltség esetén 735 ezer forint a hibrid felára. A hibrid közel 2 literrel eszik kevesebbet, városban még többel, mint az 1,2 turbó. 100 000 km-en az üzemanyagon a megtakarítás alsó hangon 800 ezer pénz. További bónusz, hogy a hibridet eladni is drágábban lehet, nincs benne turbó, önindító, kuplung, váltó, a klíma álló motornál is működik, nem közvetlen befecskendezésű, háromszor annyit bír a fék. Mivel a vevőknek több esze van, mint neked, ezért a Toyota európai eladásainak bő fele hibrid : markamonitor.hu/2020/05/14/az-europaban-eladott-toyotak-es-a-lexusok-tobbsege-mar-hibrid/ Ja, Magyarországon piacvezető lett tavaly : www.autonavigator.hu/cikkek/itt-a-tisztitott-lista-a-toyota-volt-a-magyarok-kedvence-tavaly/

    5. Attila P
      Attila P
      Acum 2 luni

      @Balázs Gaál És te mit okoskodsz amikor nyilvánvaló hogy átlag felhasználóknál soha de soha nem jön vissza az a pénz benzinspórolásként amit vételárban pluszban kifizetnek. A hybridek drága autók és a toyota meg ezek között is drága. Most még jobban megéri benzinest venni és azt a jópár millát benzinre költeni. Felőlem nyalhatod a toyota seggét estig, akkor sem érdekel milyen faszságokat hordassz össze. ;)

  94. Norbert Oláh
    Norbert Oláh
    Acum 2 luni

    végre egy értelmes teszt, ami a valós körülmények között méri a fogyasztást! amúgy a vw konszert termékei közül most ez az az autó, amit a leginkább megkívánnék, csak kombiban. mondjuk a lakótelepen nem tudom töltögetni, irodába meg most nem járkálunk be, hogy ott töltsem. de szép, tágas, kényelmes, és normális középkonzol van még benne (rendes gombokkal meg tekerőkkel a legfontosabb funkciókhoz)!

  95. IDtechno
    IDtechno
    Acum 2 luni

    13 millás autón jeget kaparni... :) extraként lehet kérni szélvédőfűtést? vw-knél van tudtommal.

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      Ja de az eszi a delejtt itt meg a spórolás volt a tét

    2. IDtechno
      IDtechno
      Acum 2 luni

      @rnorbi2012 Nekem is Mondeom van, fura nézni a jégkaparást :)

    3. rnorbi2012
      rnorbi2012
      Acum 2 luni

      Ugyanez jutott eszembe. Hulladék 19 éves Mondeomban is megnyomom a gombot és voltnincs jég...

  96. Polar Bear
    Polar Bear
    Acum 2 luni

    Az unikornis outfit lemaradt amit mélységesen sértőnek érzek. :D

  97. Ákos
    Ákos
    Acum 2 luni

    Úgy is be lehet indítani ezeket az új autókat reggel,hogy csak benzinmotorral menjen?mert az hülyeségnek tűnik hogy pályán beindul a hideg motor,ha addig villannyal megyünk és időközben elfogy. nem vágom ezeket az új technikákat

    1. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      @Ákos Skoda, mint a videóban. De kábé ez érvényes majdnen minden VW csoport kocsira, amit ezzel a hajtáslánccal szereltek. Talán van egy-két VW verzió, ahol valamilyen battery hold opciót valamiért kihagytak.

    2. Ákos
      Ákos
      Acum 2 luni

      @András Dezső milyen márka ha szabad tudni?

    3. András Dezső
      András Dezső
      Acum 2 luni

      Egyetértek veled, nem így kell használni ezt a kocsit, amikor tudod, hogy kell majd benzinnel is menned, hanem úgy, hogy mihamarabb befűtesz benzinnel. 100%-ban kikényszeríteni a benzines haladást nehéz, mert araszolni, állni villannyal fog, de ha átteszed Sport módba, akkor nagyon leesik az ingerküszöbe a benzinezéshez, vagy beállítod neki, hogy tartsa a pillanatnyi töltöttségi szintet az aksiban. Én mondjuk úgy szoktam, hogy azért a városhatárig elmegyek villannyal, és ott pöfögöm ki a hidegindítás gőzeit. Előtte meg garázsban konnektorról 10 perc alatt, 0,3 kWh felhasználásával felfűtöm. Rögtön nem 30 km a téli elektromos hatótávom, hacsak nem városban dugózom folyamatosan.

  98. József Babos
    József Babos
    Acum 2 luni

    Nekem is a hang minőséggel van bajom,a videókat nagyon szerettem.

  99. Norbert Faddi
    Norbert Faddi
    Acum 2 luni

    A festékvastagság mérés elmaradt!😀😆

    1. Timre
      Timre
      Acum 2 luni

      Jaa lett volna talán pofára esés!!! ezt itt ujrafujták!! D

  100. Joci101
    Joci101
    Acum 2 luni

    A hang szokás szerint szar